Budoucnost internetové reklamy

Internetová reklama, především na Youtube, mne mile překvapila. Dá se na ni dívat, občas se stane, že reklamu dokonce vyhledávám a chci se podívat na pokračování.

Jaké jsou výhody internetové reklamy?  Měřitelnost, můžete sledovat nejen kolik lidí reklamu vidělo, kolik na ni kliklo, ale také třeba kolik lidí vidělo reklamu až do konce, kdo reklamu hned ukončil – v případě zmiňovaného portálu Youtube. Google začal navíc nabízet zajímavé funkce, poslední, o které vím, je TrueView, kdy za reklamní klip zaplatíte pouze tehdy, pokud si váš zákazník reklamu skutečně prohlédne.

Pokud tedy uděláte reklamu zajímavou, je možné, že vás lidé sami budou sdílet, doporučovat. Reklama už tedy není něco otravného, je mnohem snesitelnější.

Co je tedy budoucnost internetové reklamy? Dobrovolné sledování. Pouštím si teď občas na Youtube filmy, asi 1 reklamu z deseti nepřeskočím a dobrovolně si ji prohlédnu, protože mne zaujme. Zatím to bylo nikoliv kvůli výrobku, nýbrž kvůli provedení, namátkou si vzpomínám na agenta Ivana Trojana, blbou blondýnku s „nějakými sušenkami“…

 

NAPIŠTE KOMENTÁŘ

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *