Hustota klíčových slov

A pak že na hustotě klíčových slov nezáleží

Všimli jste si u Seznamu jedné podivnosti? Bojujete s konkurencí na určité klíčové slovo a pak najednou dojde k propadu. Vy se podíváte na detail a zjistíte, že stránka, která se původně s konkurencí byla jako lev, už v SERP není. Tedy abych byl přesný je, ale chybí na to vaše slovní spojení. Když se proklikáte na třetí stranu, zjistíte, že je tam úplně jiná, dle vašeho názoru méně relevantní podstránka vašeho webu, např. reference (tedy relevance čistě subjektivní).

dvere

No a podle mne vás Seznam trestá za přeoptimalizaci. Pokud to přeženete s hustotou klíčových slov, můžete zažít tzv. SERP filtr (podle mne si ASI Seznam vybere jinou stránku z webu místo té přeoptimalizované, nebo vás jednoduše vyhodí z TOP 10).

Nepřidával jsem na web text tak, že by byl nečitelný a všude bylo slovní spojení skleněné dveře, ale pravda, asi tam toho bylo více než je zdrávo.

Proto moje doporučení. Pokud budete tvořit obsah, kašlete na klíčová slova v textu, opravdu pište tak, aby to bylo co nejlepší pro vaše zákazníky. Spíše se snažte do textu co nejlépe zakomponovat konkurenční výhody. Na hustotě klíčových slov totiž záleží a méně je někdy více.

Publikováno
V rubrikách SEO

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *