Internetový marketing vyžaduje trpělivost a dlouhodobou perspektivu
Pro úspěch musíte vědět co chcete, mít strategii a definovat cíle. Klíčem k úspěchu je poznání zákazníka, kterého chcete marketingem oslovit. Rád vám s tím pomohu.
Vše začíná u webu, který je cílovou stanicí pro všechny cesty. Představte si web jako dům, musíte vybudovat k domu co nejvíce cest, po kterých k vám lidé přijdou. To ale nestačí, základem je mít dům přehledný, aby se v něm lidé orientovali, chápali, kam mají jít, co mají dělat. Dům (web) musí mít pro návštěvníka nějaký prospěch, prospěch musí být dostatečně silný, aby návštěvníka proměnil v zákazníka.
Cílem webu je především zisk. Ve spoustě věcí prostě musíte být lepší než konkurence a musíte dobře poznat svoje zákazníky. Jaké potřeby má pan Novák? Jak optimalizovat web, aby se tam cítil dobře a pohodlně se mu nakupovalo?
Být efektivní, co to znamená? Že se budeme snažit investovat na správných místech. Ne vždy potřebujete nový web, ne vždy je lepší čekat na výsledky SEO, které mohou být až za několik měsíců, nebude lepší spustit PPCčka, rychle upravit vstupní stránky a do týdne mít první výsledky? Efektivní investice také znamená, že je lepší využít otevřený software než vytvářet něco na míru. Je zbytečné mít reklamu v celém Česku, pokud podnikáte jen v Brně. Web je součástí vaší firmy, ale efektivní investice jsou prioritou.
Často se klientů ptám na jejich firmu, a sice:
- Co jste za firmu?
- Co přesně děláte?
- Proč je to pro vaše zákazníky důležité?
Zkuste si na tyto 3 otázky odpovědět, dokážete odpovědět i na otázku číslo 3? Super!
Nastavit dobře web marketing tak, aby vám vydělával:
- Jaký bude mít váš web cíl?
- Kdo ho bude navštěvovat?
- Analýza klíčových slov
- Analýza konkurence
- Technické řešení webu
- Struktura webové prezentace
- Grafika stránek
- Obsah
- Vnitřní SEO
- Testování a následné spuštění prezentace
- Vnější SEO
- Analýzy úspěšnosti, případné změny
Zkusíte zviditelnit vaši firmu i vy?
O váš web bude dobře postaráno